فن آوری نوین
جیمی سندرسون، کریستوفر یاندل
ماجد بلالی، حسین رحمانی، سیدعماد حسینی
شومیز
86
فن آوری نوین
جیمی سندرسون، کریستوفر یاندل
ماجد بلالی، حسین رحمانی، سیدعماد حسینی
شومیز
86
جیمی سندرسون، کریستوفر یاندل
ماجد بلالی، حسین رحمانی، سیدعماد حسینی
شومیز
35500 تومان
86
۱۴۰۰
200
2
جیمی سندرسون و کریستوفر یاندل در کتاب توسعه موفقیت آمیز برنامههای رسانهی اجتماعی در سازمانهای ورزشی به بررسی دلیل اهمیت رسانهها و شبکههای اجتماعی میپردازند و موضوعات محتلف از بازاریابی گرفته تا جمع آوری و انتقال اطلاعات، در دنیای ورزش را مورد مطالعه قرار میدهند.
سازمانهای ورزشی از طریق رسانههای اجتماعی، از روشهای بینظیری برای ارتباط با طرفداران و سایر ذینفعان برخوردارند. اکثر سازمانهای ورزشی از رسانههای اجتماعی برای ترغیب طرفداران به شرکت در مسابقات و کسب اطلاعات از آنها استفاده میکنند که همگی میتوانند همزادپنداری طرفداران با تیم را تقویت کنند.
وسایل ارتباطی با سرعت زیادی در حال گسترش و تکامل هستند. همانطور که میدانید حجم زیادی اطلاعات، ظرف چند ثانیه از هر محلی به محل دیگر قابل انتقال است و افراد از طریق تلفنهای همراه خود به این اطلاعات دسترسی دارند. حال سازمانهای ورزشی برای برنامهریزیهای خود در عرصه رسانههای اجتماعی باید رویکرد پیشگیرانهای را به جای رویکرد انفعالی، اتخاذ کنند. بهعبارتدیگر، رسانه اجتماعی همواره در حال تغییر است و مسئولان برنامههای رسانه اجتماعی باید از تازهترین تحولات و روندها آگاه باشند و این برنامه را بر آن اساس اصلاح کنند. این امر بدون شک چالشبرانگیز است.
به طور کلی آنچه که جیمی سندرسون (Jimmy Sanderson) و کریستوفر یاندل (Christopher Yandle) در این کتاب به آن میپردازند این است که تاثیر رسانه، فضای مجازی و شبکههای اجتماعی در بازاریابی، انتقال اطلاعات، نظارت بر رعایت قانون و مقررات، چگونگی رفتار بازیکنان و مربیان و... صرفا چیزی نیست که با انتشار یک پست کوتاه در جایی چون توییتر یا دیگر شبکههای اجتماعی قابل کنترل و ارزیابی باشد، بلکه نیازمند صرف وقت برای برنامهریزی و هماهنگی، تعیین اهداف و ارزشها و مطرح کردن درخواستها و پیش کشیدن مسائل و معضلات است.
نویسندگان کتاب توسعه موفقیتآمیز برنامههای رسانهی اجتماعی در سازمانهای ورزشی (Developing Successful Social Media Plans in Sport Organizations) با مطرحترین و برجستهترین افراد در زمینه رسانههای اجتماعی و ورزش مصاحبه کرده و درباره مسائلی چون تاثیر رسانه اجتماعی بر محیطها و سازمانهای ورزشی و ویژگیهای یک برنامه موفق به گفتوگو نشستهاند.
مطالعه این کتاب به فعالان حوزه رسانه و ورزش پیشنهاد میشود.