فن آوری نوین
جو پولیتزی، روبرت رز
سید عماد حسینی، علیرضا مهدوی خانقاه
شومیز
223
فن آوری نوین
جو پولیتزی، روبرت رز
سید عماد حسینی، علیرضا مهدوی خانقاه
شومیز
223
جو پولیتزی، روبرت رز
سید عماد حسینی، علیرضا مهدوی خانقاه
شومیز
223
1400
200
1
شاید تنها راه برای موفقیت در بازار، کشتن ساختار بازاریابی فعلی کسبوکارتان است! جو پولیتزی و روبرت رز از برترین کارشناسان بازاریابی جهان در کتاب مرگ بازاریابی به شما نشان میدهند چگونه کسب و کارهای نوآور قادرند هزینه بازاریابی را به سود مبدل کنند. این اثر قوانین تبلیغات را بازنویسی کرده و تفکر بازاریابی سنتی محصولات را کاملاً دگرگون کرده است.
اگر تمامی دانشهای ما تاکنون در خصوص بازاریابی مانع پیشرفت ما در این عرصه شوند، چه آیندهای در انتظار ماست؟ با وجود سیر تحولات در دنیای تجارت همچنان عدهای از کسب و کارها و به تبع آن بازاریابان به مانند دهههای گذشته به دنبال فروش محصولات از طریق تبلیغات، کمپین و سایر روشهای قدیمی هستند. اما موفقترین و نوآورترین شرکتها در دنیا با تغییر اساسی رویکرد خود در بازاریابی به نتایج قابل توجهی دست یافتهاند. این کسبوکارها با ارزشگذاری برای مشتریان از طریق استفاده از رسانهها و همچنین استفاده هوشمندانه از محتوا، وفاداری و درآمد از طریق مشتریان خود را بهطور چشمگیری افزایش دادهاند.
برخی از آنها حتی به مرحله بعدی نیز دست یافتهاند و عملکرد بازاریابی را به نحوی توسعه دادهاند که در واقع هزینههای خود را نیز جبران میکند. کتاب مرگ بازاریابی (Killing Marketing) نشان میدهد که چگونه شرکتهای موفق، بازاریابی را به شیوهای جدید احیا کردهاند. این اثر رویکردها و مثالهایی را ارائه میکند که بازاریابی شما را از مرکز هزینه به مرکزی برای ایجاد درآمد تبدیل میکند. جو پولیتزی (Joe Pulizzi) و روبرت رز (Robert Rose) به معنای واقعی کلمه، هدف بازاریابی در سازمان شما را از نو میسازند. آنها بیان میکنند که چگونه شرکتهای مذکور قادر به فروش از طریق محتوایی هستند که استراتژی بازاریابی آنها را به پیش میبرد.
شما با کتاب مرگ بازاریابی یاد خواهید گرفت که چگونه:
- تمام یا بخشی از عملیات بازاریابی خود را به یک شرکت رسانهای تبدیل کنید. - بازاریابی به شیوهی جدید را با بازاریابی سنتی ادغام کنید. - بهترین شیوهها را برای جذب و حفظ مشتریان اتخاد نمایید. - یک استراتژی موفق برای رقابت با شرکتهایی که به شیوهی سنتی بازاریابی میکنند بسازید.
این اثر برای مدیران ارشد محتوا و بازاریابان کسب و کار کاربردی و مفید خواهد بود.